سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه(س) به سبزوار سفر کرده بود با حضور در منزل شهید الداغی این روز را به مادر شهید الداغی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۰۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی رضوی از سبزوار، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه(س) به سبزوار سفر کرده بود ضمن دیدار با مادر شهید حميدرضا الداغی گفت: گرچه فقدان شهید برای جنابعالی سخت است اما صبر در برابر این فراغ پاداش عظیمی به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی به خود می بالیم که خادم ملت و خدمتگزار شما مادران صبور شهید هستیم و این را برای خودمان یک توفیق الهی قلمداد می‌کنیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه شهادت توفیق و سعادتی است که از جانب پروردگار به انسان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی و خوب شما مادران شهید باعث شد شهید عزیز ما یک اقدام ارزشمند و انقلابی کاری کارستان و انسانی را به یادگار بگذارد.

مادر شهید الداغی که با روی گشاده از مسئولان استقبال کرد، گفت: خانه ما خانه همه ملت است، چرا که شهید عزیزم حمیدرضا متعلق به همه مردم ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار