حجت الاسلام اکبرپور گفت: سردار سلیمانی در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۱۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، یادواره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه، سرهنگ پاسدار محمد هراتی فرمانده سپاه شهرستان حجت الاسلام جواد قنبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.


 حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به یقین آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است، گفت: سردار سلیمانی در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.


وی در ادامه، در باب فداکاری‌ها، دلاوری‌ها و بصیرت و فرماندهی شهید سلیمانی مباحثی را مطرح کرد و اظهار داشت: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) با آن عظمت و مقام والا بعد از شنیدن خبر شهادت مالک اشتر فرمود: «انّا لله و انّا الیه راجعون، و الحمد‌لله ربّ العالمین، اللّهم انّى احتسبه عندک فانّ موته من مصائب الدّهر، رحم‌الله مالکا فلقد اوفى عهده، و قضى نحبه، و لقى ربّه...؛ ما از خدا هستیم و بسوى او باز مى‌گردیم، و ستایش خداوندى را سزاست که پروردگار جهانیان است، بار خدایا من مصیبت اشتر را نزد تو بشمار مى‌آورم، زیرا مرگ او از سوگ‌هاى روزگار است، خدا مالک را رحمت فرماید که به عهد خود وفا کرد، و مدتش را به‌پایان رسانید، و پروردگارش را ملاقات کرد...». این توصیف و کلام مبارک حضرت امیرالمؤمنین(ع) امروز در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی صدق می‌کند.

اکبرپور تصریح کرد: خبر حادثه‌ اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تاسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در پایان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار