اقدام تروریستی بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم یکبار دیگر مظلومیت ملت ایران اسلامی را به چشم جهانیان هویدا ساخت.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۹۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم


و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انّالله و انّا الیه راجعون


اقدام تروریستی بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم یکبار دیگر مظلومیت ملت ایران اسلامی را به چشم جهانیان هویدا ساخت و در سالروز شهادت آن مرد بزرگ داغی دیگر بر قلوب تمامی آزادی‌خواهان جهان نشاند.


دشمن حقیر با این اقدام شنیع سعی در انتقام از رهروان و عاشقان مکتب سرخ شهادت داشت اما به تعبیر حاج قاسم ، ما ملت امام حسینیم (ع) و با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) در راه مکتب آن شهید سفر کرده پیش خواهیم رفت.


دشمن بداند شهید سلیمانی بخشی جداناپذیر از قلب ها است و با به خاک و خون کشاندن زائرین اش نمی تواند ذره ای خلل در صف پولادین عاشقان و دلدادگان و همرزمان او وارد سازد و مکتب او چراغ راهی برای شکست راهبردی رژیم های تروریستی است.

ما مهندسان بسیجی ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم تا ضمن شناسایی و کشف عاملین و آمرین این اقدام تروریستی انتقام سختی را از آنان گرفته تا درس عبرتی برای سردمداران تروریست آنان باشد.


در پایان شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را به محضر قطب عالم امکان حضرت ولیعصر «ارواحنا فداه»، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» ، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان و خانواده‌های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

سازمان بسیج مهندسین کشور

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات