بررسی ابعاد حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی در شهرکرد

همایش بزرگداشت مقام زن و بررسی ابعاد حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی با همکاری بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای قوه قضاییه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۳۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش با اشاره به رشادت های مدافعان حرم بویژه سردار دلها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه های تکفیری و داعش، اظهار کرد: شهید سلیمانی و سایر شهدا هیچ نیازی به تجلیل ندارند.

سردار اکبری، افزود: شهید سلیمانی بالاترین مدال دنیوی از نظر نظامی که مدال ذوالفقار است و بعد از شهادت نیز بالاترین مدال که مکتب شهید سلیمانی است، را گرفت.

آقای درخشان رئیس مرکز وکلای استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این همایش با مشارکت بسیج حقوقدانان برگزار شده که 300 خانواراز بسیجیان و وکلای بسیجی و حقوقدانان دعوت شده اند.

وی افزود: اساتید دکتری بین الملل بررسی پرونده ترور حاج قاسم را انجام می د هند.

آقای عباسپور مسئول بسیج حقوقدانان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم گفت: در این همایش پرونده حقوقی ترور شهید سلیمانی با استفاده از وکلای حقوقی و اساتید دانشگاهی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: در این همایش از 14 بانوی برجسته جامعه اعم از وکلاو فرهیختگان حقوقی به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، تجلیل شد.

این مراسم عصر دیروز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار