همایش دختران انقلابی حاج قاسم دردبیرستان دخترانه صادقیه نیکشهربرگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۱۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

حجت الاسلام والمسلمین بامری، امام جمعه شهرستان نیکشهر ضمن تبریک هفته مقاومت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) گفت: از ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی حاج قاسم می‌توان به سخت کوشی و پرتلاش بودن وی اشاره کرد حاج قاسم یک مکتب است که با شهادت او ده‌ها و صدها و هزاران حاج قاسم رویش پیدا کرد.

وی افزود: حاج قاسم در دهه ۷۰ در همین منطقه زحمات زیادی جهت تامین امنیت برای مردم ما کشید. امروز اگر ما خودمان را عضو مکتب حاج قاسم می‌دانیم باید سعی و تلاش کنیم و درس بخوانیم تا بتوانیم در مسیر اعتلای فرهنگ انقلابی مثمر ثمر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: قرآن کریم حضرت آسیه و حضرت مریم را به عنوان زنان نمونه معرفی می‌کند اما گل سرسبد زنان تمامی اعصار از اولین تا آخرین حضرت فاطمه زهرا(س) است این یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است. حضرت زهرا بنده‌ترین بندگان خدا بود به گونه‌ای که پاسی از شب را به عبادت خداوند می‌گذراند. راه روش حضرت فاطمه راه و روش عبودیت بوده است. پیامبر گرامی اسلام هرگاه اندوهگین می‌شد نزد حضرت فاطمه زهرا می‌رفت، ایشان همسری نمونه برای امیر مومنان و بهترین یار در مسیر اطاعت خداوند بود.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده سپاه ناحیه نیکشهرگفت: شهید سلیمانی با حضرت زهرا سلام الله خیلی منوس بود و خودش می‌گفت که حضرت زهرا برای ما و همه رزمندگان مادری کرده است و شهادت حاج قاسم نیز با تأسی از حضرت زهرا(س) او تا پایان عمر همچون حضرت زهرا وفای به عهد داشت و معتقد بود که رمز عاقبت بخیری تکیه بر ولایت است اسید.

وی افزود: یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم و چهارمین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز اسلام و میهن عزیزمان ایران فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به همه ملت شریف و بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و سربلندی ایران اسلامی و پیروزی نهایی جبهه حق بر مستکبران جهان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار