خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اندیمشک تأکید کرد:

لزوم تلاش مجموعه‌های فرهنگی در جهت معرفی سردار دلها

امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: مجموعه‌های فرهنگی باید مردم را با مبانی دینی و الهی و روح مرجعیت آشنا کنند و برای برای معرفی شهید سلیمانی گام بردارند.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۲۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و همچنین چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی دانش‌آموز خوب مکتب امام خمینی (ره) بود و روح مسیحایی امام راحل موجب شد تا سردار دلها به این مقام بالا برسد.

امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه شهید سلیمانی زمانی که با امام راحل و مبانی دینی آشنا شدند، مبانی شیعی را خوب درک کردند افزود: روح اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری حاج قاسم کاری کرد که بتواند به حد عالی و متعالی اسلام که شهادت بود برسد.

وی تصریح کرد: شهادت مراتبی دارد و جایگاه آن بلند و رفیع است اما آن شهیدی که در طول حیات مادی دنیا و معنوی خود توانسته تحولات گسترده‌ای ایجاد کند و برخی از مشکلات دنیای بشریت را برطرف کند، جایگاه عظیم و والاتری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمدیان، عنوان کرد: اگر ما شهادت امام حسین (ع) را بسیار ارج می‌نهیم به خاطر این است که حضرت سیدالشهدا (ع) بعد از شهادت بیشترین سهم را در تعالی اسلام داشتند.

وی با بیان اینکه روح ولایت‌پذیری و اطاعت‌پذیری، روح آشنایی و اُنس با اسلام و قرآن کاری کرد تا محبت الهی در قلب شهید سلیمانی قرار گیرد ادامه داد: این محبت الهی باعث شد که حاج قاسم از بُعد یک شخص نظامی خارج شده و علاوه بر اینکه فریادرسی برای مظلومان عالم باشد، در کنار آن به عنوان یک مکتب معرفی شود.

امام جمعه موقت اندیمشک، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دانش را از امام راحل آموخت و آن را عملی کرد و در جامعه روش‌ساز و مکتب‌ساز و همچنین موجب تعالی شد خاطر نشان کرد: مجموعه‌ها و اقشار مختلف فرهنگی، مساجد، بسیج و رسانه‌ها باید مردم را با مبانی دینی و الهی و روح مرجعیت آشنا کنند و برای برای معرفی شهید سلیمانی گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار