خبرهای داغ:
مدیر کل زندان‌های استان خوزستان در مراسم آزاد سازی ۹۸ زندانی گفت: در این مراسم چندین برنامه در اداره کل زندان‌های استان هدف‌گذاری کردیم که برنامه اول تجلیل از کارکنانی است که عضو خانواده شهدا هستند.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۸۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، روشنی مدیر کل زندان‌های استان خوزستان در مراسم آزاد سازی ۹۸ زندانی گفت: در این مراسم چندین برنامه در اداره کل زندان‌های استان هدف‌گذاری کردیم که برنامه اول تجلیل از کارکنانی است که عضو خانواده شهدا هستند.

او افزود: برنامه دوم تجلیل از زنانی است که در اداره کل زندان‌های خوزستان مشغول به کار هستند.

روشنی مهم ترین اقدام در این مراسم را آزاد سازی زندانیان عنوان کرد که زندانیان جرایم غیر عمد و نیازمند بوده و با کمک بسیج سازندگی و بسیج حقوق دانان صورت می‌پذیرد.

مدیر کل زندان‌های استان خوزستان یادآور شد: حضور ۹۸ زندانی از این دست ضرری به جامعه وارد نخواهد کرد.

او توضیح داد: ۳۷ زندانی از سوی ستاد دیه آزاد می‌شوند که ۵ تن از آنها زن‌ هستند و باقی زندانیان نیز بخشی از سوی خیرین، برخی از طرف بسیج سازندگی و بعضی دیگر با رای قضات آزاد خواهند شد.

به گفته روشنی ۵۳۱ زندانی به مناسبت روز مادر از ارفاق قانونی بهره مند می‌شوند که شامل آزادی مشروط، مرخصی و مرخصی منجر به آزادی در استان بهره مند می‌گردند.

او ادامه داد: با توجه به راه اندازی کمیته صلح و سازش در اداره کل زندان‌ها با همکاری شوراهای حل اختلاف در استان، تقریبا ۱۵۷ زندانی پس از اجرای برنامه‌های صلح و سازش، از جلب رضایت یا تخفیف در مجازات بهره مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها