مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: امروز سبک زندگی حضرت فاطمه (س) باید بیشتر تبیین شود و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۶۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا (س) در مسیر هدایت و بصیرت بخشی به جامعه در خصوص پیروی از ولایت و همچنین افشای چهره واقعی اصحاب دروغین پیامبر (ص) همه تلاش خود را به کار گرفتند.

 

 مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با تأکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی، افزود: باید به تأسی از حضرت زهرا (س) چهره واقعی معاندین و مخالفان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

 

وی در ادامه گفت: امروز سبک زندگی حضرت فاطمه (س) باید بیشتر تبیین شود و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

 

 مرادبیگی افزود: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت، چون ولایت در رأس شاکله نظام اسلامی قرار دارد و به مسلمین عزت و اقتدار می‌بخشد. امروز به لطف خدا کشور ما در دنیا به جهت اطاعت از ولی‌امر مسلمین عزت و اقتدار پیدا کرده و در برابر نظام سلطه ایستاده است.

 

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (عليها‌السلام) بانویی پرعاطفه، ‌متين، خردمند، با ايماني كامل و بانويي است كه همه جواني خود را در راه اسلام، مسلمين، اهداف و رسالت و دفاع از ولايت و رهبري صرف نمود، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم زندگی ما در این دنیا رنگ و بوی خدایی بگیرد باید از حضرت فاطمه (س) پیروی کرده و فرزندان خود را با روش و سیره اهل‌بیت (ع) پرورش دهیم رشد دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار