زنجان - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت:مادران شهدا ایران زمین با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) فرزندانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی،شهید سید رضی موسوی،شهید حججی و شهدای دفاع مقدس را تربیت و تقدیم نظام و اسلام کرده اند.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۸۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

مادران شهدا با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) استوار پای انقلاب ایستاده اند

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و روز مادر، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه یکی از الگو‌های بارز و برجسته‌ای است که خداوند متعال برای بشریت معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار برای انجام رسالت و رساندن پیام الهی به مردم سنگ تمام گذاشت، گفت:در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … به معنای واقعی کلمه در صحنه حضور داشتند و همراه پدر خود پیامبر اکرم (ص) بودند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه در تربیت فرزندان و رسیدگی به امورات منزل به نحو احسن عمل می‌کردند و فرزندانی همچون امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را تربیت کردند، افزود: حضرت فاطمه زهرا نیز در این بعد می‌تواند الگویی شایسته برای مادران باشد.

این مسئول با بیان اینکه مادران شهدا با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا تمام سختی‌ها و فراق را تحمل و استوار ایستاده اند، عنوان کرد: مادران ایران زمین با الگوگیری از این بانو فرزندانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید رضی موسوی، شهید حججی و شهدای دفاع مقدس را تربیت و تقدیم نظام و اسلام کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه هدف دشمن با ارائه الگو‌های کاذب از بین بردن فرهنگ غنی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز هوشیاری و آگاهی مادران امری مهم است و اجازه ندهند فرهنگ غرب بر فرهنگ اسلامی غلبه کند چرا که فرهنگ غرب به ظاهر زیبا است و در باطن پوچ و تهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار