خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

امسال حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است/ عدم مشارکت مردم امام معصوم را ۲۵ سال خانه‌نشین کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امسال حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است چراکه دشمن دنبال مایوس کردن مردم است و تمام توان خود را در این مسیر بکار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۱۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: اهل بیت(ع) و ائمه معصومین (ع) از صدراسلام تا به حال هرجا نتوانستند حاکمیت دینی برقرار کنند دلیل آن عدم مشارکت و عدم همراهی مردم بوده است.

وی افزود: اگر مردم از ائمه معصومین(ع) حمایت می‌کردند و مشارکت حداکثری رقم می‌خورد امیر مومنان ۲۵ سال خانه نشین نمی‌شد، اهل بیت (ع) زندانی نمی‌شدند بنابراین اگر همراهی مردم با ولی باشد خروجی آن برقراری حاکمیت دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: وقتی همراهی مردم با ولی خدا نباشد امیر مومنان باید برود با چاه درد دل کند و خانه‌نشین شود و در نهایت در محراب به شهادت برسد، اگر همراهی مردم نباشد مسلم به شهادت می‌رسد و ابا عبدالله الحسین (ع) در کربلا آنگونه به شهادت می‌رسد و عدم همراهی مردم کار را به جایی می‌کشد که ولی خدا تنها بماند و به شهادت برسد.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: وقتی مشارکت در کشور رقم خورد و ۳۰ میلیون نفر پای صندوق رأی آمدند مقام معظم رهبری سجده شکر به جای آوردند و دلیل آن نقش مشارکت مردم است که چقدر تعیین کننده است اگر ولی امر مسلمین امام و معصوم و انسان کامل باشد اما مشارکت مردم نباشد خروجی نخواهد داشت.

نجاری با اشاره به اینکه باید به دین نگاه جامع و کامل داشت، گفت: نگاه ما به دین باید اینگونه باشد که به دین به عنوان مجموعه نگاه کنیم، یک مجموعه کامل و به هم پیوسته که هیچ فاصله‌ای بین ابعاد عبادی، سیاسی، اقتصادی، خانواده و اخلاق وجود ندارد درست مانند یک پازل که هرکدام از آن را برداریم ناقص خواهد بود.

وی تمام ابعاد دین را سیاسی دانست و گفت: نماز، روزه و حج ما سیاسی است به همین دلیل در دین ما مباحث نظری امتداد عملی دارد اگر فرد با معارف دینی آشنا باشد اما در امتداد آن عملی نباشد دین آن فرد کامل نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات اسفند ماه گفت: دشمن از ماه‌ها قبل مشغول جوسازی برای عدم تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مقام معظم رهبری از فروردین ماه برای اسفند ماه حضور حداکثری مردم را اعلام فرمودند.

وی با بیان اینکه امسال حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است چراکه دشمن دنبال مایوس کردن مردم است و تمام توان خود را در این مسیر بکار گرفته است، گفت: مشارکت مردم در هر زمان فرق می‌کند زمانی با نثار جان و خون، زمانی با بذل مال، زمانی با آبرو و زمانی با حضور حداکثری در انتخابات تعیین کننده هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار