به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نشستی با محوریت مقام و منزلت زن در پایگاه مهدیه شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۸۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ سرکار خانم اسماعیلی با تبریک ولادت سراسر نور سبب خلقت و روز مادر بر نقش و تاثیر زنان در جامعه تاکید کرد و گفت: روز زن فرصتی مغتنمی است برای یادآوری نقش و تاثیر زنان در برهه‌های سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده انقلاب اسلامی و میزان تناسب آن با سهم زنان و پرداختن به موانع و چالش‌های پیش رو و ارائه راهکارهای مقتضی برای حرکت به سمت وضعیت مطلوب از یک سو و از سوی دیگر فرصتی برای ارزیابی میزان تثبیت هویت زن مسلمان است که در عصر حاضر  امام خمینی(ره) به حق احیاگر هویت زن مسلمان است.

وی افزود: حقیقتا گام دوم انقلاب با مطلع تمدن نوین اسلامی، زن مسلمان را به‌ عنوان یک شخصیت فعال و اثرگذار در حوزه‌ های فردی، خانوادگی و اجتماعی وارد عرصه فعالیت کرده است و نشان از هویت بخشی به زنانی است که عظمت وجودی‌شان را با رنگ و لعاب‌های بی مقدار بی تفاوتی عوض نخواهند کرد.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: زن مسلمان و بانوی ارزشمند ایرانی پرچمدار این مطالبه جهانی است و در گام دوم انقلاب با عزمی جزم تر مسیر تمدن نوین اسلامی را تا رسیدن به مرزهای مطمئن ظهور، دنبال خواهد کرد.

ارسال نظرات