مسئول نمایندگی ول‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش تاکید کرد
مسئول نمایندگی ول‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش گف : منزلت وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) در پیشگاه پروردگار متعال، زندگی درخشان آن حضرت را به الگویی ممتاز برای همه بشریت به ویژه زنانِ آزاده مسلمان مبدل ساخته است.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۶۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی مسئول نمایندگی ول‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش؛ حضرت زهرا(س) را به عنوان یک الگوی جامع و کامل برای زنان مسلمان دانست و گفت: زن به عنوان یک ریحانه در خانه و اجتماع، می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه داشته باشد.

وی با بیان فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: تمام اولیا و ائمه اطهار(ع) برای تربیت انسان آمدند و ام ابیها(س) برای همه ما الگو و اسوه است؛ دلیل اصلی همه ثروت‌های معنوی حضرت زهرا(س) مأنوس بودن آن حضرت با قرآن بوده و یکی از جلوه‌های مهم زندگی زهرای مرضیه با قرآن بودن است.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمود «فاطمه کسی‌ست که خداوند تمام اعضا و جوارح او را سرشار از ایمان به خدا کرده است»، گفت: سبک زندگی فاطمه(س) بهترین سبک زندگی اسلامی است که سعادت دنیا و آخرت را به‌دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ول‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) با وجود عمر کوتاه، به بلندای تاریخ تاثیرگذار بودند و نقش ایشان به واسطه تربیت فرزندانی که فخر عالم هستند در تاریخ اسلام برجسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار