خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: امروز در حالی یاد شهید سلیمانی را زنده نگه می داریم که مردم عزیز فلسطین و غزه، مقاومت را از مکتب شهید سلیمانی مشق کردند و شهیدالقدس را به عنوان یک الگوی عملی برای آزادی خواهی خود قرار دادند و در مقابل اسراییل غاصب ایستادند.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۰۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه برگزاری آئین توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: امروز به نیت شهید سلیمانی رزمایش کمک مومنانه به همت بسیج و سپاه پاسداران و با مشارکت خیرین در سطح استان با دستور فرماندهی سپاه پاسداران توزیع می شود.

وی گفت: نهضت کمک مومنانه یکی از صدها اقدامی است که در راستای بزرگداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: امروز در حالی یاد شهید سلیمانی را زنده نگه می داریم که مردم عزیز فلسطین و غزه مقاومت را از مکتب شهید سلیمانی مشق کردند و شهیدالقدس را به عنوان یک الگوی عملی برای آزادی خواهی خود قرار دادند و با مقاومت در مقابل اسراییل غاصب ایستادند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: بنا به دستور رهبر معظم انقلاب همیشه در برنامه های مختلف یاد این شهید بزرگوار باید زنده نگه داشته شود و این تدبیری است که برای بزرگداشت یاد این شهید عزیز تا ابد ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار