به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن؛

تراکتور 230 بانوی کشاورز پیش از موعد تحویل داده می شود

تبریز- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: نزدیک به 160 نفر از بانوان در بخشهای مختلف تراکتورسازی و شرکت های اقماری آن در سراسر کشور مشغول بکار هستند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۵۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

تراکتور 230 بانوی کشاورز پیش از موعد تحویل داده می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی وحیدزاده در آیین تحویل نمادین کلید تراکتور چهار بانوی کشاورز به نمایندگی از بانوان سراسر کشور تاکید کرد: نقش بانوان شاغل تراکتورسازی در تولید تراکتور و ایجاد امنیت غذایی برای تک تک هموطنان ستودنی است.

وی ادامه داد: این عزیزان دوشادوش تمامی همکاران در جهت توسعه مکانیزاسیون و ایجاد اسباب آسایش و راحتی فعالیت کشاورزان با فراهم شدن تولید تراکتور و سایر محصولات تلاش می کنند.

مدیریت بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتور 230 بانوی کشاورز که متقاضی خرید تراکتور بودند ظرف یک هفته تحویل داده می شود.

ناصر قربانیان افزود: این اقدام در جهت ارج نهادن به تلاش بانوان کشاورز و همچنین تکریم بنیان خانواده در آستانه ولادت بانوی دو عالم و روز مادر در کشور صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در این مورد بخشنامه ویژه ای با موافقت مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران صادر و مقرر شد از سراسر کشور از هر شهری که نمایندگی فعال دارد یک نفر خانم متقاضی تراکتور که بیشترین امتیازات را از منظر فعالیت در بخش کشاورزی دارد تراکتور مورد درخواست در کمتر از یک هفته تحویل داده شود.

براساس این گزارش کلید تراکتور چهار بانوی کشاورز به نمایندگی از بانوان سراسر کشور توسط کارکنان زن شاغل در تراکتورسازی به صورت نمادین تحویل داده شد.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور و حتی منطقه با 12 شرکت اقماری و نزدیک به 6 هزار نفر پرسنل در حال حاضر بیش از 95 درصد نیاز بازار داخلی به انواع تراکتور را با توان داخلی سازی 92 درصد تولید و تامین می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار