فرمانده سپاه سلمان گفت: شرایط امروز جهان اسلام به گونه ای است که وحدت بین مسلمین به عنوان مهم ترین معروف باید پیگیری شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۵۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،  سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع هادیان سیاسی استان، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز اسلام به خصوص حاج قاسم سلیمانی را که سالگرد شهادت ایشان است را گرامی می داریم.

 

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف همچون جغرافیای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... با سایر نقاط کشور متفاوت است و شما هادیان سیاسی باید شناخت عمیق و به‌روزی، نسبت به آن داشته باشید.

 

شفائی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده مردم، ایران و اسلام با تحرک و انسجام بالا به دنبال ضربه زدن به ما هستند؛ امروز جنگ غزه محل تقابل حق و باطل به صورت گسترده است. امروز وظیفه ماست که نسبت به همه اتفاقاتی که‌ در منطقه و جهان رخ می دهد روشنگری کنیم و به تبیین وقایع برای مردم بپردازیم؛ ما باید با اطلاعات دقیق و کامل نسبت به بیان واقعیات اقدام کنیم.

 

وی در ادامه گفت: شرایط امروز جهان اسلام به گونه ای است که وحدت بین مسلمین به عنوان مهم ترین معروف باید پیگیری شود؛ بنا به فرمایش مقام معظم رهبری وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است که می تواند اسلام را در برابر دشمن به پیروزی برساند.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: تمرکز بر اشتراکات مهم ترین وجه برای پیگیری مسئله وحدت در بین مسلمین است؛ پرداختن به اختلافات هیچ ضرورتی ندارد و پیگیری اینگونه موارد تنها باعث خشنودی دشمن می شود.

 

شفائی تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار خواهد شد بسیار مهم است و دشمنان به دنبال القای ناامیدی از آینده کشور هستند تا با این روش بر حضور حداکثری مردم تاثیر بگذارند. دشمن تلاش می کند تا به مردم ما اینگونه القا کند که رای آن ها تاثیری بر سرنوشت کشور نخواهد داشت اما هر رای ما قطعا می تواند بر سرنوشت استان و کشور تاثیرگذار باشد.

ارسال نظرات