حجت الاسلام اکبرپور انتخابات را نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: رمز موفقیت ملت ایران در بصیرت است که با آگاهی، فتنه های دشمنان را خنثی نموده و با تکیه به ولایت، این نظام الهی را در همه‌ جبهه ها یاری کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۰۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت در سازمان جهادکشاورزی استان در زاهدان برگزار شد، انتخابات را نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: رمز موفقیت ما در این است با بصیرت و آگاهی، فتنه های دشمنان را خنثی نموده و با تکیه به ولایت، این نظام الهی را در همه‌ جبهه ها یاری نماییم.

وی افزود: دشمن امروز با چهره جدید دست به اقدامات تفرقه افکنانه زده تا مردم در شناسایی دوست و دشمن دچار تردید شده و با ایجاد شبهه، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام اکبرپور در این مراسم با اشاره به رشادت های سردار دلها بیان کرد: تفکر این شهید والامقام، تفکر ولایی بود و بعنوان یک سرباز در تمامی صحنه ها با معرفی دشمن واقعی و مبارزه با آن، بعنوان سردار بصیرت دنیا ،محبوب دلها شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام یاد کرد و گفت: عزت، سربلندی و افتخار میهن اسلامی و دستیابی به دستاوردهای مختلف را مرهون خون مطهر شهیدان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار