خبرهای داغ:
سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با صدور پیامی درگذشت حاج ملاحسین آل مبارک، پیر غلام اهل بیت(ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۴۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با انتشار پیامی درگذشت حاج ملاحسین آل مبارک، پیر غلام اهل بیت(ع) را تسلیت گفت.

 

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج ملاحسین آل مبارک، پدر شهید والامقام محمدرضا آل مبارک موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

 

به راستی که پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.

 

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری حسینی وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

 

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندان مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

 

 سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان درگذشت آن پیرغلام اهل بیت را به مردم شهید پرور خوزستان و خانواده معظم ال مبارک تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت، غفران الهی، همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار