فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: سردار سلیمانی، یک مجاهد و فرمانده انقلابی بود که در همه ابعاد زندگی روحیه جهادی در وجود او موج می‌زد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۱۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

سرهنگ پاسدار وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش؛ ضمن گرامیداشت ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که به نام روز جهانی مقاومت نام‌گذاری شده است، گفت: این روز نمایانگر قدرت جبهه مقاومت و هراس دشمنان از قدرت ایران اسلامی است.

وی افزود: سردار سلیمانی، یک مجاهد و فرمانده انقلابی بود که در همه ابعاد زندگی روحیه جهادی در وجود او موج می‌زد و شاخصه‌های یک مجاهد انقلابی به‌ خوبی در رفتار و برنامه­‌های او هویدا بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: برخورداری از روحیه جهادی و حفظ آن در وجود نورانی سردار چنان مشخص است که مقام معظم رهبری در نمازی که بر پیکر شهید سلیمانی اقامه کردند، خداوند متعال را به‌ خاطر نعمت جهاد ستودند: «اَلحمدُ للهِ الذی رزقنا الجَهاد فی سَبیلِ الاِسلام».

سرهنگ هاشمی تاکید کرد: این روحیه جهادی سردار دل‌ها باید در بین جوانان و مسئولان کشور پرورش پیدا کند و نهادینه شود. برخی از انسان‌ها در زندگی خودمحورند، برخی رفیق­‌محور، پول‌محور یا حزب­‌محورند، اما شهید سلیمانی مظهر ولایتمداری و تسلیم محض بود و «ولی‌محوری» را برگزیده بود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای تربیت و پرورش نسل سلیمانی‌ها و روحیه جهادی در جوانان و مسئولان تلاش کنیم و بتوانیم راوی و تبیین کننده خوبی از سبک و سیاق شهدای والامقام کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار