فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: حماسه نهم دی از ماندگانرترین حرکت‌های حماسی مردم فهیم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۷۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، سردار غلام رضا احمدی در اجتماع با شکوه مردم خلیل آباد  به مناسبت حماسه نهم دی ماه اظهار کرد: حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ۱۳۸۸ یکی از قله‌های فراموش نشدنی و حرکتی متکی بر حضور ایمانی مردم در صحنه و اراده الهی مبنی بر یاری قطعی مؤمنین در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دو عنصر ایمان مردم و اراده الهی در ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت نیز به زودی زود منجر به فتح قدس خواهد شد.

احمدی به جنایت رژیم صهیونیستی  اشاره کرد و گفت:  این رژیم همواره خباثت می‌کند و مقاومت اسلامی آن را روزی از بین خواهد برد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد: جبهه مقاومت امروز مستحکم‌تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد و آسیب‌هایی که به آن‌ها در جریان تهاجم اخیر صهیونیست‌ها وارد شده بدست مردم مرتفع و برطرف می‌گردد.رژیم صهیونیستی چون نتوانسته به جبهه مقاومت آسیب برساند، مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین را شهید می‌کند.

وی ادامه داد: با روالی که هم‌اکنون در سرزمین‌های اشغالی دیده می‌شود و همه مسلمانان عالم را در التهاب قرار داده است، امت اسلام ثانیه‌شماری می‌کنند تا به‌گونه‌ای به نقش خود در محور مقاومت دست یابند.

احمدی اذعان داشت: مسلمانان منتظر هستند تا فرصتی پیش آید و این بلا را دوباره بر سر صهیونیست‌ها فرود آورند و لذا آنان پشت سر سید حسن نصرالله و دیگر رهبران در فلسطین موفقیت‌های لازم را کسب خواهند کرد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)جنگ ۸۴ روز در غزه را  مورد توجه جهانیان  قرارداد و تصریح کرد: حملات وحشیانه بر سر مردم مظلوم غزه فقط به اسرائیلی‌ها نیست بلکه آمریکایی‌ها فرماندهی کار را به عهده دارند و حمله‌ها به دستور آریکا صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از مطالبش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشاره کرد و افزود: اگر امروز اسراییل سردار سید رضی موسوی را ترور می‌کنند ناشی از شکست آنها در مقابل جبهه حماسه است چرا که آثار شکست اسرائیل امروز نمایان شده است و با عملیات طوفان الاقصی دیوار اطلاعاتی اسرائیل فرو ریخت و در طول بیش از ۸۰ روز گذشته اسرائیل دیگرتوان شکست حماس را ندارد و شکست آن‌ها غیر قابل ترمیم است و در آینده نه چندان دور دولت اسرائیل ساقط خواهد شد. 

احمدی به حماسه  ۹ دی اشاره و توضیح داد: حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود چرا که ۹ دی نماد بصیرت ،زمان شناسی و ولایت مداری است.

وی گفت: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی و صهیونیستی است، ۹ دی نباید فراموش شود چرا که یکی از فتنه‌های دشمن این است که برخی مناسبت‌های مهم و تاریخ ساز به فراموشی سپرده شود. حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت ،زمان شناسی و ولایت مداری است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر پیوند مردم با ولایت و نظام اسلامی است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار