خبرهای داغ:
اسماعیلی:

انتخابات نیازمند بصیرت و زمان‌شناسی حماسه ۹ دی است

همدان-فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش‌رو نیز نیاز به همان بصیرت و زمان‌شناسی حماسه ۹ دی داریم، گفت: امروز تمام تلاش دشمن ناامید کردن مردم است.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۳۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در مسجد جامع شهر ملایر اظهار کرد: برخی روزها همچون دی‌ماه ۵۶ توسط مردم قم، ۲۹ بهمن ۵۶ در تبریز، ۲۲ بهمن ۵۷، ۲۳ تیرماه ۷۸، نهم دی‌ماه ۸۸ و انقلاب بزرگ مردم در تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی، در تاریخ ملت ایران لقب یوم‌الله گرفته است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نیز به دست مردم تبدیل به یوم‌الله شد، افزود: در این روزهای تاریخی، حرکتی را مردم از خودشان نشان می‌دهند که آن روز به عنوان یک روز بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ آن ملت و جامعه می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی را نباید فراموش کنیم و عبرت‌های سال ۸۸ و درس‌های نهم دی را سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی ادامه داد: بنا بر اذعان همه ناظران در صحنه، حماسه نهم دی هیچ تفاوتی با روزها و راهپیمایی‌های منتج به پیروزی انقلاب نداشت و همان اشتیاق، جهت‌گیری‌ها و حضور مبتنی بر ایمان مردم در این حماسه موج می‌زد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این پدیده‌ها یک نمایشگاه بزرگ و ملی از بصیرت، انقلابی بودن و زمان‌شناسی مردم ایران برپا و به نمایش گذاشته شد، بیان کرد: از منظر جریان‌شناسی درسی که می‌توانیم از حوادث ۸۸ و حماسه نهم دی استخراج کنیم، این است که افراد جامعه و مردم را در تمام جوامع از صدر اسلام تاکنون در دو دسته کلی جریان خواص و عوام تقسیم بندی کنیم.

وی خطاب به مردم ملایر ولایت‌مدار و انقلابی ملایر گفت: حضور بابصیرت شما در حماسه ۹ دی، پرچم بصیرت بزرگ شماست و باید تا آخر در این مسیر بمانید، زمان‌شناس باشید و با هیاهو و غوغاها مسیر را عوض نکنید.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش‌رو نیز نیاز به همان بصیرت و زمان‌شناسی حماسه ۹ دی داریم، تاکید کرد: امروز هم همانند ۹ دی، در مقابل مردم بصیر و انقلابی، جبهه‌هایی از خواص باطل صف‌آرایی کرده‌اند و همه عِده و عُده و احزاب خود را به میدان آورده‌اند و تمام تلاش دشمن ناامید کردن مردم است.

وی وظیفه و تکلیف همه آحاد مردم را در انتخابات ۱۱ اسفندماه مهم و حساس برشمرد و افزود: وقتی رهبر فرزانه انقلاب برای نخستین بار در تاریخ از ۱۵ فروردین امسال فضای کشور را انتخاباتی می‌کنند، نشان دهنده این است که وظیفه ما در این عرصه سنگین است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در کرمان و خوزستان مبنی بر اینکه «هر کسی می‌تواند برای مشارکت فعالیت کند» فتوا بود، ادامه داد: عموم مردم و آحاد نیروهای حزب‌الهی در افزایش مشارکت حداکثری وظیفه دارند و خط قرمز ما امانتداری از آرای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در هر پست و جایگاهی که هستیم باید به فتوای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و هر کسی منبر، تریبون، مخاطب و مرجعیتی دارد، باید تبلیغ چهره به چهره کند و ضمن امیدآفرینی، پیام روشنی‌بخش انقلاب و اثرات بزرگ مشارکت را به گوش مردم برساند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه برای اسلام، انقلاب، کشور و اجرای تعهد به وظیفه‌ای که نسبت به خون شهدا و ولایت و رهبری داریم، نباید از هیاهوی دشمن بترسیم و منفع عمل نکنیم، گفت: باید به دنبال اجرا و حفاظت از منافع ملی و شهرستان برویم.

وی ادامه داد: باید با زمان‌شناس و بصیرت، به تکلیف‌مان به درستی عمل کنیم و ایمان داریم که پایان امسال نیز بصیرت و زمان‌شناسی مردم و اجرای وظیفه توسط خواص و هوشیاری مردم، دشمنان را ناامید و بزرگ زرین دیگری بر سند افتخارات تاریخی مردم ثبت خواهد شد.

اسماعیلی انجام اقدامات بی‌سابقه طی ۴۵ سال اخیر برای جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری، اضافه شدن ۲۱ شعبه اخذ رای و پوشش جمعیتی با فعالیت شعبه‌های سیار، راه‌اندازی شبکه تلویزیونی ملایر و اعمال تغییر در روش‌های تبلیغاتی را از جمله اقدامات ستاد انتخابات این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار