خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

پالس جریان غرب‌گرا در داخل کشور به آمریکا جسارت ترور سردار سلیمانی را داد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: پالس جریان غرب‌گرا در داخل کشور به آمریکا جسارت داد تا سردار سلیمانی را ترور کند.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۷۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تویسرکان اظهار کرد: در فتنه‌ها و کوران حوادث است که عیار افراد مشخص می‌شود به همین دلیل است که امتحان سنت خداست همانگونه که خداوند گذشتگان را امتحان کرده تا مشخص شود چه کسی در راه حق استوار است .

وی افزود: غرب و آمریکا در طول ۳۰۰ سال گذشته با زور، استکبار، قتل و غارت بشریت را به استعمار کشانده تا خون او را بمکد و در جنگ جهانی اول و دوم میلیون‌ها انسان را در جای جای جهان به قتل رساند و به بردگی و استعمار خود برد اما در عین این ویژگی با استفاده از بعضی از مفاهیم با لایه‌کشی و رویه‌کشی مفاهیم روی جنایات خود افرادی را با خود و فرهنگ غربی خود همراه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به بازی با کلمات غرب گفت: غرب و آمریکا با ادعای آزادی، حقوق بشر، مردم سالاری و حقوق زنان سعی کرده برخی افراد جوامع را به سمت خود جلب کند و افراد غرب‌گرا هم در داخل کشور این فرهنگ آراسته بازی با کلمات را به خورد افراد دادند به خصوص در طول ۴۵ سال گذشته غرب‌گرایان برای تحقق این امر تلاش‌های زیادی کردند و فتنه‌های گوناگونی را رقم زدند .

وی با اشاره به تلاش غرب‌گرایان با اتکا به ملی‌گرایی علیه اسلام‌گرایی گفت: از سال ۱۳۳۰ به میدان‌داری برای غرب علیه اسلام‌گرایی پرداختند که نمونه اول آن بعد از انقلاب جنگ تحمیلی بود اما همه می‌دانند که شعار ملی‌گرایی جنگ را اداره نکرد بلکه شعارهای «یا حسین(ع) و یا زینب(س)» ما را در دفاع مقدس عبور داد .

فریادرس غرب‌گرایان را مجری طرح‌های غرب در داخل کشور دانست وگفت: در دهه ۸۰ و فتنه ۸۸ غرب‌گرایان با شعارها فریبنده در دوران اصلاحات و قبل از آن شعارهایی مانند قانونگرایی، مردم سالاری، انتخابات و حق رای مردم تلاش کردند مردم را با خود همراه کنند اما در انتخابات ۸۸ دیدند که مردم با مشارکت بالا به آنان پشت کردند بنابراین بزرگ‌ترین شورش علیه جمهوریت نظام را راه انداختند شاید در نگاه اول شورش علیه جمهوریت نظام بود اما در اصل شورش علیه اسلام بود آن هم با ادعای تقلب در انتخابات اما خودشان می‌دانستند که تقلبی رخ نداده و بعد از اذعان اعضای حزب مشارکت که تندروترین حزب غرب‌گرا است اعلام کردند که تقلبی صورت نگرفته بود .

وی اضافه کرد: در انتخابات سال ۸۸ افراد متوسط و محروم جامعه گوش به فرمان رهبری با انقلاب و نظام همراهی کردند و با مشارکت بالا به غرب و غرب گرایان پشت کردند بنابراین غرب متوجه شد که با این حربه نتوانسته مردم را با خود همراه کند و بحث تحریم‌ها را با مشارکت جامعه جهانی عملی کرد که این فتنه هم کارآمد نبود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان غربگرایان را جاده صاف‌کن دشمنان خواند و گفت: بعد از شکست‌های پیاپی دشمن، غرب‌گرایان به حربه برجام روی آوردند و افرادی که خود را سردار دیپلماسی معرفی کرده بودند برجام را دو دستی تقدیم دشمن کردند و دشمن هم باوقاحت از برجام خارج شد و غربگرایان اعلام کردند که نمی‌توانند یک بشکه نفت بفروشند و پول آن را داخل کشور بیاورند اما امروز روزانه 2 میلیون بشکه نفت فروخته می‌شود و پول آن وارد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: در همین شرایط و شکست برجام با پالس غرب‌گرایان که کشور از درون متزلزل است توان و یکپارچگی جامعه از دست رفته و توان مقابله با بحران در کشور وجود ندارد به غرب جسارت داد دست به ترور سردار سلیمانی بزند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار