خبرهای داغ:
معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین:

طرح تحقق محلات مردم سالار اسلامی با همکاری ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور در حال اجراست

سردار بابا احمدی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج با مرکزیت مسجد مأموریت اجرای طرح تحقق محلات مردم سالار اسلامی را دارند، گفت: این طرح با همکاری ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج کشور دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۸۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی جنوبی، سردار بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین امروز در اولین آیین تکریم فعالان و ارکان مساجد خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و حماسه نهم دی‌ماه، گفت: ۱۳ دی ماه در بین ۲ قیام طلوع کرد، قیام ۹ دی که رفع فتنه و قیام ۱۹ دی که مقدمه رفع طاغوت بود، خداوند پاداش سردار سلیمانی را شهادت در بین این دو جریان قرار داد که شهید سلیمانی یک مکتب و قیام در دل دی ماه شود.

سردار بابا احمدی گفت: تحولات که امروز در غزه در جریان است نشان داد که تحکیم درونی و عمق بخشی درونی در بین جوانان، زنان، کودکان غزه به گونه‌ای است که جبهه مقاومت را پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه را آمریکا هدایت می‌کند، ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها در طوفان القصی متحمل شکست سخت شدند و اگر حمایت ارباب خبیث آن‌ها استکبار نبود تا الان کاملا منهدم شده بودند.

وی گفت: بصیرت و اعتقادات عمیق زنان و کودکان غزه موجب شد تا رزمندگان حماس در میدان بمانند و این مقاومت نشان‌دهنده استحکام درونی و اعتقاد راسخ آنان به ذات اقدس الهی است.

سردار بابااحمدی با بیان اینکه تنها امید دشمن در حوزه جنگ نرم و نفوذ است، افزود: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج باید با مرکزیت مسجد در برابر جنگ نرم دشمن صف‌آرایی کنند.

وی اظهار داشت: شجره طیبه بسیج مولود مسجد است و ثمره این شجره طیبه تربیت میلیون‌ها جوان مومن، انقلابی، باسواد و پای کار است.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج با مرکزیت مسجد مأموریت اجرای طرح تحقق محلات مردم سالار اسلامی را دارند، گفت: در این طرح باید پایگاه‌های مقاومت بسیج، مسائل و آسیب‌های محلات شناسایی را کنند و مسائل جامعه را به کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و ظرفیت محلات حل شود.

سردار بابااحمدی بیان کرد: این طرح با همکاری ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج کشور دنبال می‌شود.

وی افزود: احیای مساجد خاموش، ارتقای مساجد نیمه فعال، اعتلای مساجد نیمه فعال به مساجد پیشران و تمدن‌ساز و رونق به جمعیت و کیفیت مساجد را رو پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در این طرح دنبال می‌کنیم.

ممعاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین از احیای هزار و ۲۲۹ مسجد در ۲ سال گذشته در سطح کشور خبر داد.

سردار بابااحمدی گفت: بسیج با محوریت مساجد و هدایت‌های ائمه جماعت و حضور نخبگان، معتمدین و اقشار مختلف مردم در قالب قرارگاه‌های محله محور در راستای رفع مشکلات مردم نقش‌آفرینی می‌کند و در این خصوص شاهد روند رو به رشد و قابل قبولی هستیم.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار