خبرهای داغ:
گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) :

مراسم یادبود یازده تن از شهدای نیروی انتظامی حادثه تروریستی شهرستان راسک

به مناسبت به شهادت رسیدن تعدادی از عزیزان مدافعان امنیت در نیروی انتظامی، مراسم یادبود یازده تن از شهدای نیروی انتظامی حادثه تروریستی شهرستان راسک در سیستان و بلوچستان با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان، مسئولین شهرستان، نیروهای نظامی وانتظامی، خانواده شهدا، مردم ولایت مدار و رزمندگان گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۶۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان  گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) در مراسم یادبود شهدای انتظامی حادثه تروریستی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید حضور پیدا نمودند.

 این مراسم با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان و مسئولین شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید، حجت الاسلام حسینی ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به نقش مهم نیروهای مسلح در حفظ امنیت تمامیت ارضی کشور و نترسیدن از شهادت پرداخت و گفت: همه مردم باید مواظبت از خود و خانواده ها و فرزندان در برابر نفاق دشمنان را داشته باشند.

گفتنی است در این درگیری دو نفر از اعضای تیم تروریستی نیز به هلاکت رسیدند که گروهک در ادامه با برجای گذاشتن جنازه و فرد مجروح خود از محل متواری شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار