خبرهای داغ:
به مناسبت وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) مراسم سوگواری در محفل رزمندگان با حضور مردم محلی، رزمندگان وبسیجیان گردان103 امام حسین(علیه السلام) در محل ساختمان شهید قوچانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۶۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)،  سه شب مراسم سوگواری در محفل رزمندگان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) به مناسبت وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها)در مجموعه شهیدقوچانی برگزار گردید.

فرمانده این گردان ضمن تسلیت بمناسبت وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها)در این باره گفت:

چند سالی است در ایام شهادت و وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) به همراه بسیجیان و خانواده های محترمشان توفیقی دست داد که به سوگ بنشینیم و بحمدلله امسال توفیق داشتیم در محضر یک میهمان عزیز از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بودیم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای خطاط با موضوع خانواده سخنرانی فرمود، در این جلسه مداحان اهلبیت به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند و جمع حاضر به یاد مصیبتهای کربلا و اهل بیت به عزاداری پرداختند.

این فرمانده در ادامه افزود: در این سه شب برنامه ویژه ای برای پسران و دختران ۷ تا ۱۲ سال برنامه ریزی شده بود، به صورت مهدکودک با موضوعاتی مختلف از جمله نقاشی و نمد دوزی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار