خبرهای داغ:
حجت الاسلام رستگار گفت: بی حرمتی به عزاداران امام حسین (ع) باعث شد که خون مردم به جوش بیاید و با خروش خود، آلودگی‌ها را بشویند و ببرند.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۵۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام عبدالنبی رستگار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت حماسه ۹ دی گفت: یکی از روز‌های بزرگ کشور ۹ دی است، زیرا همانطور که ما در هر سال محرم و صفر را بزرگ می‌داریم و ظلم‌های بنی امیه بازخوانی می‌شود، باید هر سال باید ظلم فتنه گران جنیش سبز یادآوری شود.

او افزود: ۹ دی بدون بازخوانی جنایتی که انجام شد، معنا ندارد، زیرا دشمن برنامه ریزی وسیعی در این حوزه انجام داد که ترکیبی از تاریخ و معاصر بود.

حجت الاسلام رستگار توضیح داد: وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در عصر امام علی (ع) ۳ جنگ بر وی تحمیل شد، در جنگ جمل از شخصیت‌های موجه استفاده شد، در جنگ صفین از مقدسات سوء استفاده شد و در جنگ نهروان از جهالت مردم ظاهر بین استفاده کردند که تمام این اقدامات را در سال ۸۸ انجام دادند.

او یادآور شد که از افرادی در فتنه ۸۸ استفاده شد که یار امام بودند و از رنگ سبز بهره بردند که برای مردم ما اهمیت دارد و مقدس است؛ همچنین از ظاهر بینی برخی افراد استفاده کردند که باورشان شد که در این انتخابات تقلب شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دشمن پس از شکستش در جنگ سخت به جنگ نرم و نیمه سخت روی آورد که ایجاد اغتشاش از طریق انتخابات یکی از آن‌ها بود؛ آن‌ها از تجربه خود در کشور‌های آسیای میانه بهره بردند که با همین طرفند تقلب در انتخابات دولت‌های آن کشور‌ها را ساقط کردند و آن شخصی که خود خواستند بر مردم حاکم کردند.

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: اما در ایران رهبر انقلاب را داشتیم که نسبت به رای مردم حساس بودند و نگذاشتند که رای و حق مردم پایمال گردد.

او گفت: پس از انتخابات رای به آری یا نه جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب که ۹۸ درصد مردم در آن حضور داشتند انتخابات سال ۱۳۸۸ با ۸۴ درصد رای بیشترین حضور مردم را به ثبت رساند که پتک بسیار سنگینی به صورت لیبرالیسم و سوسیالیسم بود که نشان می‌داد مکتب انقلاب جواب می‌دهد و مردم نیز از آن راضی هستند.

حجت الاسلام عبدالنبی رستگار ادامه داد: با آنکه فتنه گران به بسیاری از مقدسات توهین کردند، اما در نهایت بی حرمتی به عزاداران امام حسین (ع) باعث شد که خون مردم به جوش بیاید و با خروش خود، آلودگی‌ها را بشویند و ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار