خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از تهیه و توزیع کمک های معیشتی و بسته های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در دهه بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۰۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، سیل کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در محله به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه انجام شد.

طاهره فیض جهادگر بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه ابن اقدامات هم نوع دوستانه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت دهه بصیرت اظهار کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است.

او افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: با هدف بزرگداشت این ایام با یاری خیرین و بانیان، تهیه و اهدای ۶ بسته سبد کالا شامل ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، مرغ و دیگر اقلام خوراکی هر بسته به ارزش هشت میلیون ریال توسط کمک گروه جهادی رهروان حاج قاسم به افراد کم برخوردار اهدا شد.

فیض اضافه کرد: تهیه و توزیع سه سبد کالا شامل تخم مرغ، روغن، هندوانه، تخمه و غیره به مناسبت یلدای فاطمی توسط این گروه جهادی و قرعه کشی ماهانه صندوق قرض الحسنه رهروان شهید حسن معمار و اعطای وام کار گشایی از حلقه شهید معمار از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او یادآور شد: همچنین در حلقه تربیتی صالحین شهید حسن معمار در این هفته، دورهمی شاد همراه با ارائه نکات و مطالب مفید برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار