خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی در پیامی، فرارسیدن سالروز حماسه عظیم ۹ دی‌ماه را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۹۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان ، در متن این پیام به شرح زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی‌ماه، سال‌روز خلق حماسه‌ی سترگی است که خروش عظیم و تاریخی ملت بزرگ، مسلمان و انقلابی ایران اسلامی علیه فتنه‌گران به منصه‌ی ظهور رسید و ملت و میهن عزیزمان در راه رهایی از یوغ مستکبران جهانی، جان تازه‌ای گرفت. این حماسه‌ی بزرگ، نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلندی است که ملت پرافتخار و حماسه‌ساز ایران به برکت خون‌های پاک شهیدان و مجاهدت‌های عظیم رادمردان تاریخ برای خود ترسیم نموده است.

آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و شهید اخیر جنایت رژیم صهیونسیتی سردار شهید "سید رضی موسوی"  و گرامیداشت حماسه سترگ و به یادماندنی یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام می‌دارد که با تبعیت محض از نائب امام عصر مقام عظمای ولایت، پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمانهای امام راحل و خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابل مان است دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها