زنجان-نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، گفت: مراسم سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت صرفاً یک مراسم نمادین نیست، هر جایی نام مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی برده می‌شود، کلاس درسی است که انسان امروز به آن نیازمند است.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۴۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

مکتب سردار سلیمانی برای همگان کلاس درس است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار پاسدار سید رضی موسوی، اظهار کرد: مناسبت‌های مهم و قابل توجهی نظیر حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت را در پیش رو داریم.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی بیان کرد: بعضی روز‌ها تاریخ‌سازند، ۹ دی نیز در تقویم جمهوری اسلامی یکی از آن روز‌های سرنوشت‌ساز است.

خاتمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت ملت ایران است، ادامه داد: در این روز بزرگ و تاریخ ساز ملت ایران بصورت خودجوش حماسه‌آفرینی کرده و در حمایت از نظام و ولایت در صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره به مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد:مردم بصیر استان زنجان فردا برای تجدید میثاق با ولایت در مراسم ۹ دی شرکت می‌کنند و بار دیگر حماسه می‌آفرینند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، گفت: مراسم سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت صرفاً یک مراسم نمادین نیست، هر جایی نام مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی برده می‌شود، کلاس درسی است که انسان امروز به آن نیازمند است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمله تروریستی به خانه سردار شهید سید رضی موسوی، خود را به گِل خواهد نشاند، اظهار کرد: شهادت، آرزوی قلبی بزرگ‌مردان است و شهید موسوی نیز با شهادت، به نهایت آرزوی خود رسید.

خطیب نماز جمعه زنجان افزود: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سردار‌های بزرگ و همرزمان آنهاست و بی‌شک شهادت آن‌ها نه‌تن‌ها پایان راه نیست، بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار