خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام زارعی:

شهید سلیمانی عاقبت بخیری را در پیروی از ولایت فقیه می‌دانست

همدان-مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) گفت: شهید سلیمانی در طول 40 سال خدمت خالصانه خود همواره پیرو ولی فقیه بود و در وصیت نامه سیاسی خود، شئون عاقبت بخیری را پیروی از ولایت فقیه دانسته است.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۸۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی اصغر زارعی در نشست تبیینی به مناسبت ۹ دی در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار اظهار کرد: سه مناسبت مهم در دی ماه وجود دارد که به تبیین هر سه مناسبت باید توجه داشت.

وی افزود: اولین مناسبت تبیین و بازخوانی فتنه ۹ دی است که در سال ۸۸ عده‌ای بازیچه جریان خاصی قرار گرفته و به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به آشوب کشیدند و در واقع اصل نظام را نشانه گرفته بودند و سعی در تضعیف نظام و ولایت داشتند .

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار ادامه داد: اگر فتنه ۹ دی را بیشتر از جنگ تحمیلی ندانیم کمتر از آن نیست چراکه تبعات سوء بسیار زیادی را برای جمهوری اسلامی به بار می‌آورد و عده‌ای در این فتنه به دنبال قداست‌زدایی نظام ولایی بودند، امروز در واقع فلسطین و غزه قربانی ایران است و همه جنگ‌هایی که اخیرا در منطقه از جمله یمن و سوریه اتفاق افتاده بر سر ایران است.

وی با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی(ره) که در دی ماه واقع شده است، ابراز کرد: آیت الله مصباح یزدی (ره) خلأ فقدان علمای متفکری چون آیت الله بهشتی و مطهری را پر می‌کرد و با نظریه‌هایی که در دفاع از ولایت فقیه داشت در برابر هجمه جریانی در دهه هشتاد که علنا در روزنامه‌های رسمی مطرح کرده و در صدد تضعیف جایگاه رهبری بودند یک تنه و با شجاعت ایستاده و شبهات وارده بر این موضوع را خنثی می‌کرد و اکنون وظیفه ما است که در مورد شخصیت این عالم بزرگ و مجموعه آثار ایشان تبیین کنیم.

زارعی به سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اضافه کرد: شهید سلیمانی در طول 40 سال خدمت خالصانه خود همواره پیرو ولی فقیه بود و در وصیت نامه سیاسی خود، شئون عاقبت بخیری را پیروی از ولایت فقیه دانسته است.

وی عنوان کرد: حاج قاسم کسی بود که در طول زندگی خویش برای دفاع از اسلام خاکریزها و سنگرها را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذاشت و معتقد بود جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم محافظت شود، حرم اهل بیت (ع) محفوظ می‌ماند، بنابراین نباید به شهید سلیمانی به دیده یک شخص نگریست بلکه شهید سلیمانی یک مکتب است و همه باید در تبیین مکتب حاج قاسم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار