خبرهای داغ:
حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: حفاظت و صیانت از سرزمین، عفاف و حجاب، غیرت و ولایت‌مداری مهم‌ترین خواسته شهدا و خانواده‌های شهدا از ما است.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۷۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ضمن تقدیر از ستاد گرامی‌داشت یادواره شهدای طلبه شهرستان اظهار داشت: مادران شهدا با تربیت فرزندان شجاع و با بصیرت، توفیق مادر شهید را پیدا کرده‌اند، این افتخار نصیب کسانی همچون حضرت فاطمه (س) و حضرت ام البنین(س) شده است. 

وی با بیان این‌که همه اقشار از ابتدای انقلاب تا کنون برای دفاع از انقلاب و امنیت مردم افتخار آفریدند افزود: در این میان، قشر طلبه و روحانی بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است که فقط در استان اصفهان بیش از ۵۹٠ شهید طلبه و روحانی داریم. 

صادقی گفت: عمر شهدا چراغ هدایت بوده؛ چراغی که هدایت‌کننده به سوی بهشت، سعادت و خوشبختی است، شهدای طلبه در زمانی که زنده بودند همیشه دغدقه دین و عبادات مردم را داشتند و پس از اعزام به جبهه‌ها نیز ضمن دفاع از مرز و بوم کشور، فعالیت‌های دینی و انجام عبادات را در جبهه‌های حق علیه باطل دنبال می‌کردند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به انتظارات شهدا و خانواده‌های آنان تصریح کرد: حفاظت و صیانت از سرزمین، عفاف و حجاب، غیرت و ولایت‌مداری مهم‌ترین خواسته شهدا و خانواده‌های شهدا از ما است. 

وی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در حال تلاش برای امنیت، آسایش و رفاه مردم بوده و خواهد بود، ما هر زمانی که احساس کنیم دشمن می‌خواهد کاری انجام بدهد؛ مقابل آن خواهیم ایستاد و نفرت و بیزاری خود را اعلام خواهیم کرد. 

صادقی افزود: مردم باید به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور امیدوار باشند، مسؤولین باید در جهت افزایش امید و نشاط اجتماعی مردم بسیار جدی تلاش کنند و از هر فرصتی برای افزایش امید در مردم استفاده کنند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تأکید بر ضرورت حضور پر شور مردم در انتخابات آتی گفت: دشمنان ما تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند، باید با افزایش مشارکت مردمی در انتخابات، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود نا کام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها