فرمانده سپاه الغدیر مهمترین وظیفه ما را شناخت حق و باطل برشمرد و گفت: مهمترین وظیفه ما بصیرت است شناخت جبهه کفر و نقشه هایشان هست، شهدا در جهاد اصغر خوب درخشیدند و ما می‌بایست در جهاد اکبر انقلابی و با بصیرت عمل کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۳۶
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شب دوم مراسم یادواره شهدای روستای تاریخی اسلامیه و اولین سالگرد تدفین شهید گمنام امشب با حضور سردار زارع کمالی " فرمانده سپاه الغدیر " برگزار شد.
سردار زارع کمالی در این مراسم اظهار داشت:نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ نماد استقامت و نماد ایستادگی، نماد غیرت و نماد بصیرت مردم عزیز ما است ک پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و یکبار دیگر به دشمنان این نظام، انقلاب و اسلام یاد آور شدند که برای ارزش‌ها و باور‌های خودشان ک حاصل تقدیم هزاران شهید گلگون کفن هست، حاضرن که جان خودشان رو تقدیم کنند.
و‌ی در ادامه خاطر نشان کرد:۱۲ دی ماه سال ۱۳۸۶ یادآور حضور، ولی امر مسلمین در استان دارالعباده در حسینیه ایران هست و یادآور استقبال بی نظیر مردم فهیم و ولایت مدار از امام و مولای خودشان است.
زارع کمالی ۱۲ دی ماه رحلت جانسوز و جانگداز، عمار ولایت علامه مصباح یزدی را یادآور شد و گفت:۱۳ دی ماه نیز یادآور شهادت سردار دل‌ها "حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش هست. حاج قاسم سلیمانی که و لی امر مسلمین فرمان دادند به این فرمانده‌ی شجاع، دلیر، مردمی می‌بایست بعنوان یک مکتب نگاه کنیم؛ و‌ی در ادامه مهمترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا را معنویت نام برد و به ادامه دادن مکتب شهدا تاکید کرد.
زارع کمالی گفت: حاج قاسم سراسر زندگی اش اخلاص و معنویت بود و وقتی ما کار را برای خدا انجام بدهیم، خدا هم خوب می‌پذیرد چرا که خود خداوند وعده داده است " وقتی کار برای خدا باشد خدا هم می‌پذیرد "
وی ویژگی دیگر حاج قاسم را اخلاقیت او برشمرد و گفت: حاج قاسم فردی شجاع، دلیر، انقلابی و اهل عمل بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:شهید سلیمانی، شهید سید رضی موسوی و دیگر شهدا گوش به فرمان ولایت، اهل بصیرت بودند و حق و باطل را خوب می‌شناختند.
فرمانده سپاه الغدیر مهمترین وظیفه ما را شناخت حق و باطل برشمرد و گفت: مهمترین وظیفه ما بصیرت است
شناخت جبهه کفر و نقشه هایشان هست، شهدا در جهاد اصغر خوب درخشیدند و ما می‌بایست در جهاد اکبر انقلابی و با بصیرت عمل کنیم.
گام دوم انقلاب که جهاد اکبر هست یعنی حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب
زارع کمالی افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند نسبت به مسئولین جهادی و انقلابی بی اعتماد کنند، نسبت به آینده این نظام مردم را ناامید کنند و ما موظفیم به جهاد تبیین، به جهاد خدمت رسانی و به جهاد امید آفرینی
امروز میدان، میدان عمل جهاد تبیین است امروز میدان، میدان امید آفرینی است نه امید آفرینی کاذب، امید آفرینی واقعی
زارع کمالی خاطر نشان کرد: چالش استکبار با ما بر سر ضعف نقاط ضعف ما نیست، بر سر نقاط اعتدال ما است.

وی با بیان اینکه ما نباید از دشمن پیروی کنیم بلکه باید جهاد کنیم خاطر نشان کرد: امروز همه‌ی دشمنان تلاش می‌کنند در بحث انتخابات، مشارکت ضعیف داشته باشیم، پس ما باید انقلابی و جهادی عمل کنیم.
فرمانده سپاه الغدیر گفت: شهدایی عمل کردن یعنی از دامن زن مرد به معراج می‌رود پس جنگ جمعیتی را جدی بگیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار