خبرهای داغ:
بر اساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، روحانیون ساکن قم جهت میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با امام خامنه ای به مناسبت یوم الله ۱۹ دی می‌توانند به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۱۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایات خداوند متعال و موافقت ولی امر مسلمین در سالگرد یوم الله ۱۹ دی جمعی از مردم شریف و انقلابی قم به دیدار مقتدای خود می روند.

وی افزود: در راستای تکریم طلاب و نظر به اشتیاق خیل عظیم عاشقان و دلدادگان نائب امام زمان(عج) و از طرفی محدودیت ظرفیت، امسال نیز با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، فرآیند تشرف طلاب و مبلغان ولایی قم از طریق ثبت نام اینترنتی و بر اساس قرعه انجام و منتخبین نهایی بنا بر اعلام ظرفیت دعوت خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت و ثبت نام چندین هزار نفری هر ساله طلاب در این کاروان گفت: طلاب علاقمند برای ثبت نام تا ساعت 18 روز شنبه ۹ دی ماه فرصت دارند تا به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی WWW.DTE.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار