خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

امروز دشمن به دنبال تضعیف نقش مادری و یک زن در خانواده است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال تضعیف نقش مادری و همسری و نقش یک زن در خانواده است، گفت: نباید از نقش مادری غفلت کرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۷۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم تکریم مادران‌ و همسران‌ شهدا که به میزبانی هیئت مهدویت و هیئت فاطمیون خواهران در حسینیه زینبیه شورین همدان برگزار شد با تسلیت روز وفات حضرت ام‌البنین(س) اظهار کرد: بعد از شخصیت حضرت زهرا(س)، شخصیت ام البنین(س) شخصیت استثنایی است.

وی با اشاره به بعد مادر بودن حضرت ام‌البنین با بیان اینکه چون حضرت دارای ۴ فرزند بود به مادر پسرها معروف شد، عنوان کرد: تمسک به حضرت زهرا (س) و حضرت ام‌البنین به معنی جدی گرفتن نقش مادر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه بالاترین و موثرترین نقشی که یک زن می‌تواند در این عالم داشته باشد نقش مادری است، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) مادر عالم هستی است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) تجلی نفس کلی در عالم هستی است، ابراز کرد: اگر حضرت زهرا(س) نبود امکان نداشت عالم محقق شود که نشان از نقش مادری ایشان است.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال تضعیف نقش مادری و همسری و نقش یک زن در خانواده است، مطرح کرد: نباید از نقش مادری غفلت کرد.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم خانواده از ما راضی‌تر باشد باید به خانواده توجه کنیم که امروز دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برخی از بزرگان به حضرت ام‌البنین (س)توسل می‌کردند چرا که حضرت توانسته نقش موثری داشته باشد، یادآور شد: یک بانو می‌تواند همانند ام‌البنین شود و شخصیت برجسته پیدا کند و این وابسته به انتخاب‌ها و عملکردهای خود ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار