خبرهای داغ:
دامغان_ سردار علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۵۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در طی پیامی شهادت «سردار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلاً»
دلیرمردی از تبار مدافعان حرم و یاران صدیق حاج قاسم به یاران شهیدش پیوست.

شهید سرافراز سردار سید رضی موسوی چاشمی که در حقیقت ستون فقرات سپاه قدس بود، پس از سال‌ها مجاهدت و زندگی شهیدگونه و تمحیص دل از همه اغیار، در حمله جنایتکارانه رژیم خونریز صهیونیستی به درجه والای شهادت نائل آمد و داغی دیگر بر قلب دلدادگان آزادی و آزادگی گذاشت.

این سردار با اخلاص که وعده شیرین شهادت را از فرمانده محبوبش حاج قاسم سلیمانی شنیده بود، حقاً از سرمایه‌های اصلی محور مقاومت بود و یقیناً از خون مطهرش ده‌ها درخت تناور دیگر خواهد روئید تا وعده الهی «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ» هر چه زودتر محقق گردد.

اینجانب شهادت این مجاهد غیورمرد را که افتخاری برای استان شهید پرور سمنان است، به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نائب بر حقش و عموم مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و با استمداد از روح پرفتوح او، از خدای متعال پیروزی هر چه سریعتر جبهه مقاومت و اتصال آن به ظهور پر نور و سرور مهدی آل محمد صلوات الله علیه اجمعین را خواستارم.
والسلام علیکم

علی‌اکبر علیزاده برمی
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها