زنجان – فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه مجاهدت های شهید سید رضی موسوی در دفاع از حرم و حفظ کیان جمهوری اسلامی بی‌بدیل و بی‌نظیربود،گفت: برکات خدمات مخلصانه این شهید بزرگواردر تمامی لحظات مقاومت ساری و جاری بود.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۱۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

مجاهدت های شهید سید رضی موسوی در دفاع از حرم و حفظ کیان جمهوری اسلامی بی‌بدیل و بی‌نظیربود

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:سردار شهید سید رضی موسوی دوران نوجوانی خود را در زنجان سپری کردند و در دوران انقلاب اسلامی بسیار فعال و حضور پررنگ در جریانات داشت.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام در سال ۱۳۶۱ عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان زنجان شد، افزود:پس از آن به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در عملیات‌های مختلف بویژه در عملیات خیبر با رزمندگان استان زنجان در لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب حضور داشت و پس از آن به منطقه مقاومت اعزام و سال‌ها ملت مسلمان شاهد مجاهدت و ایثار و شهادت این شهید بزرگوار بودند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه شهید سید رضی موسوی همسنگر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بود، گفت:این شهید والامقام همواره در شرایط سخت کنار سردار دل‌ها بودند و در جبهه مقاومت حضور و برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) نقش آفرینی می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه این شهید بزگوار در عملیات مختلف مجروح و جراحت بسیار داشتند، ولی همواره برای دفاع از ملت مظلوم در صحنه حضور داشتند، افزود:ملت ایران و سایر کشور‌های اسلامی بویژه جبهه مقاومت همیشه قدردان زحمات و رشادت‌های شهید سید رضی موسوی خواهند بود.

فرمانده سپاه استان زنجان در پایان ضمن محکومیت شدید اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی، شهادت این عزیز آسمانی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج) و نایب برحقشان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه هم‌رزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار