حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ طی یادداشتی به بررسی تفاوت های سید رضی دوران ما با سید رضی قرن چهارم هجری قمری پرداخته است.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۶۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ طی یادداشتی به بررسی تفاوت های سید رضی دوران ما با سید رضی قرن چهارم هجری قمری پرداخته است.

در این یادداشت آمده است: 

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
فرق سید رضی دوران ما با سید رضی قرن چهارم هجری قمری در یک چیز است، او عمر خویش را وقف هجرت و جهاد کرد تا با گردآوری سخنان و آثار تفکر و اندیشه ناب علوی، نهج البلاغه را به دل های تشنه ی عدالت و حرّیت هدیه نماید و دلاورمرد دوران ما سید رضی موسوی، تجسم عینی و تفسیر ملموس سیرت و رفتار علوی را که تنها راه نجات بشر از ظلم و تعدی و پلشتی هاست، با مرکب خون در پهنای هجرت و جهاد و مقاومت اسلامی در حساس ترین پیچ تاریخی تمدن نوین اسلامی، به نقش و نگار در آورد.

آری! سید رضی ها خود گواه سرزندگی و شور توام با شعور جبهه ی حق است که می رود تا قله های آزادی و کرامت و شرافت انسانی را با عزت و اقتدار فتح نموده و بستر گیتی را از خونخواران بی سر و پا رهایی بخشد.

ان شاءالله

ارسال نظرات