همایش ملی بازآفرینی شهری، با رویکرد ایمنی و مدیریت بحران به همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهری تهران و همکاری برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار شد. دکتر موسوی اصل گفت: اگر سازمانی نیاز به پژوهش و کار علمی در جهت رفع معضل داشت، دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی آن را دارد که پژوهش‌های بسیاری از اساتید و دانشجویان را در اختیارشان بگذاریم که کار عالمانه برای حل مشکلات رواج پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۴۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تهران ، امروز در محل سالن همایش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، همایش ملی باز آفرینی شهری، ایمنی و مدیریت بحران و در بیستمین سالگرد زلزله بم برگزارشد؛ در این همایش دکتر موسوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (شهر قیامدشت)، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران، قدرت الله محمدی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران و مسئولان شهری حضور داشتند.

دکتر علی موسوی اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در حاشیه این همایش گفت: خداوندا شاکریم که توفیق برگزاری همایش ملی بازآفرینی شهری، ایمنی و مدیریت بحران را به دانشگاه آزاد اسلامی عنایت کرد

وی افزود: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، ما می‌توانیم عصاره فرمایشات مقام معظم رهبری در این دوره در خصوص دانشگاه خلاصه کنیم.

دکتر موسوی اصل تاکید کرد: دانشگاهی، دانشگاه پویا و اثرگذار است که نسبت به محیط پیرامونی و جامعه خودش در مرحله اول دغدغه‌مند و در مرحله دوم گره گشا و مسئله محور باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق اظهار کرد: بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، پژوهش‌های دانشگاهی در سطح دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد، دکتری و مقالات پژوهشی اساتید را برای حل مشکل و مسئله‌ای از مسائل کشور جهت دهی کردیم.


وی افزود: این همایش، ماه عسل صدها، پروژه علمی تحقیقاتی دانشجویان و اساتید کشور که به عنوان یاریگر علمی و بازوی مسئولین شهری و کشوری به حل مسائل کشور پرداختند.


دکتر موسوی اصل اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برنامه علمی را رسالت خودش می‌داند، که برای حل مسئله بحران‌های طبیعی و زیستی در کشور پژوهش و تحقیق کند.

دکتر علی موسوی اصل با بیان اینکه دانشجویان و اساتید به عنوان اولین اقشار جامعه با پژوهش‌های خود در حل مسائل کشوری گام بر می‌دارند، تصریح کرد: اگر سازمانی نیاز به پژوهش و کار علمی در جهت رفع معضل داشت، دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی آن را دارد که پژوهش‌های بسیاری از اساتید و دانشجویان را در اختیارشان بگذاریم که کار عالمانه برای حل مشکلات رواج پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار