۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

۵۰ نفر از جهادگران دانشجو سیستان و بلوچستان که در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی و اجتماعی فعالیت داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۳۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان یکشنبه شب در این مراسم که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: بی شک خدمت به محرومان فضیلت و توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که در این راه خدمت می‌کنند جزو برگزیدگان محسوب می شوند.

رضا جعفری ادامه داد: خدمت بی منت به مردم و تلاش برای افزایش و تقویت رفاه اجتماعی یکی از توفیقات بزرگی است که باید قدر آن را دانست و در راستای تقویت و ترویج این فرهنگ ناب تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان استانی غنی و سرشار از ظرفیت‌هاست که اگر بالعفل شود می‌تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند.

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان گفت: گروه‌های جهادی نیز باید در این مسیر و اجرای هدف های کلان و گسترده تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش‌هایی که ارائه می‌دهند ضمن کاهش آمار محرومان جامعه، به رونق فرهنگ صحیح کار کمک کنند تا جایی که این افراد پس از مدت کوتاهی خودشان بتوانند کارآفرین و خلاق شوند.

وی ادامه داد: ایجاد شغل پایدار برای جوانان یکی از اولویت‌های اصلی دولت در سیستان و بلوچستان است که گروه‌های جهادی نیز می‌توانند برای تحقق این مهم مشاور و همکاران خوبی باشند.

جعفری تاکید کرد: ضرورت دارد تا تعاونی های مردمی مختلفی در استان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار