زنجان- رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تجهیزات وزنه‌برداری استان‌ها با تخصیص این اعتبارات ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۹۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

تصویب اعتبارات ملی برای رشته وزنه برداری

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ مجمع عمومی سالانه هیات وزنه‌برداری استان زنجان با حضور سجاد انوشیروانی؛ رئیس فدراسیون در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد. 

 

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه پیش از این وزنه‌برداری در فقر مطلق قرار داشت، افزود: با تخصیص اعتبارات مناسب به استان‌ها برای رفع این کمبود و ضعف اقدام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در راستای پیشبرد برنامه‌های وزنه‌برداری استان زنجان ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب معاونت اجرایی ریاست جمهوری از محل اعتبارات سفر برای تعمیر سالن ها و تجهیزات این رشته مصوب شده است، اضافه کرد: امیدواریم این مبلغ تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده با پیگیری های استانی به این هیات تخصیص یابد.

 

انوشیروانی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم فدراسیون توجه به مقوله آموزش و نظام‌مند شدن آن است اظهار داشت: در این خصوص با کسی تعارف و پارتی بازی نداریم و سلسله مراتب را رعایت خواهیم کرد.

 

انوشیروانی افزود: به عبارتی دیگر حوزه آموزش وزنه‌برداری فدراسیون در حال پوست اندازی است و این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این فدراسیون به دنبال درآمدزایی نیست و در حال اصلاح حلقه گمشده فدراسیون یعنی آموزش است افزود: با برگزاری سمینارها و کارگاه‌های مختلف تلاش داریم جامعه هدف بیش از گذشته به مقوله مهم آموزش تسلط داشته باشد.

 

انوشیروانی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مربیان درجه ۲ وزنه برداری در کلاس‌های دانش افزایی به صورت مجازی شرکت خواهند کرد که این مهم در ارتقای دانش آنان سهم بسزایی خواهد داشت.

 

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور به برگزاری اردوی تیم ملی در چالوس اشاره کرد و گفت: در این اردو تلاش کردیم ورزشکاران به لحاظ دریافت مکمل هیچ مشکلی نداشته باشند و اعتبار خاصی نیز در این خصوص پیش بینی شده است.

 

وی اظهار داشت: طی دو یا سه سال اخیر بالای ۴۰ میلیارد ریال برای تامین مکمل ورزشکاران وزنه‌برداری هزینه شده است.

 

انوشیروانی با بیان اینکه اردوی تیم ملی بانوان نیز همانند آقایان بدون هیچ کم و کسری در حال برگزاری است افزود: وزنه برداری کشورمان دچار افت شدید شده چرا که همیشه المپیکی بوده است، بنابراین تلاش داریم با تقویت زیرساخت‌ها و مسائل دیگر این رشته ورزشی بیش از گذشته برای کشورمان افتخار آفرین باشد.

 

وی یکی از برنامه‌های عمده فدراسیون وزنه‌برداری را توجه ویژه به استان‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش داریم به لحاظ تجهیزات ۵۰۰ هالتر را خریداری کنیم که با تحقق این امر تحول اساسی در پویایی و توسعه این رشته ورزشی ایجاد خواهد شد.

 

رییس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان‌ کرد: وزنه‌برداری زنجان نیز در حال رشد بوده و جز معدود استان‌هایی است که اختلافات در آن وجود نداشته و همین مساله می‌تواند به تحقق برنامه ها کمک کند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار