۱۰۰۰ سبد کالا در رزمایش کمک مؤمنانه بین خانواده های نیازمند زابل توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۱۲
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: بسیج مستضعفین به عنوان محوریت کار از ابتدا  شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی و کمک های مردم را ساماندهی کرده است.

وی بسیج را بزرگترین شبکه توزیع مواد غذایی و لوازم ضروری در زندگی و در بین محرومین جامعه در سراسر ایران اسلامی دانست و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق بسیج پایگاه مردمی در حال خدمت رسانی هستند و این بزرگترین و با ارزش ترین شبکه توزیع و دیگر کارهای فرهنگی و تبلیغی می باشد .

سرهنگ سنچولی ادامه داد: در راستای کمک به معیشت محرومینو نیازمندان تعداد1000 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین خانواده های شناسایی شده توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل تصریح کرد: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی بین خانوادهای نیازمند اقدامات محرومیت زدایی سپاه نیز در حال انجام است ودر ساخت خانه‌های محرومین فعالیت بسیار خوبی انجام داده است ودر ماموریت سپاه و بسیج این خدمات رسانی بسیار مورد تأکید می باشد .

این مسئول با اشاره به همکاری و هم افزایی نهادهای انقلابی و محوریت مردم در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین محرومین جامعه در حال انجام است و انشاءالله که بتوانیم در مراحل بعدی در بحث جهیزیه نو عروسان اقدامات خوبی را رقم بزنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار