خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام نطنز یادواره شهدای امنیت و حادثه تروریستی راسک با حضور جمعی از خانواده شهدا، مردم و مسئولان در مسجد امام رضا علیه السلام شهر نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۲۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، در این مراسم معنوی ابتدا سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان سخنانی درباره نقش مدافعان امنیت کشور ، گفت: اقدامات تروریستی دشمنان هیچ خللی در عزم و اراده قوی ملت ایران در تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده  با بیان اینکه حادثه تروریستی اخیر در راسک بار دیگر ماهیت دشمنان را نشان داد، افزود: امنیت و عزت ایران در سایه تلاش مخلصانه مدافعان امنیت بدست آمده است و باید آحاد جامعه حافظ ارزش‌های معنوی نظام و انقلاب اسلامی باشند.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی باید با درایت و همت مضاعف، راه شهدا و اهداف مقدس آنها را با تلاش و خدمت بیشتر به مردم پیگیری کنند که رسالتی انقلابی و اقدامی جهادی و بسیار حیاتی است.

همچنین در ادامه این مراسم، برنامه مداحی و عزاداری توسط ذاکران اهل بیت عصت و طهارت (ع) برگزار شد و شرکت کنندگان با اهداف و آرمان شهیدان تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار