پایان روضه های خانگی با حضور مدیرکل،معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور شهید گمنام در منزل شهید محمد صیادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۶۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، محمد ناظری گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) روضه های خانگی درمنازل شهدا با هدف شعائر آیینی مذهبی، آشنایی سیره فاطمیه در قالب برگزاری یادواره شهدای محله برگزار شد.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: روضه‌های خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند چرا که نقش و اهمیت روضه بنیان خانواده را به ظهور می‌رساند و خصوصا این روضه‌های‌خانگی که در منازل شهدا با حضور شهید گمنام انجام شد عطر و حضور شهدا را بیشترحس کردیم، چرا که در قرآن شهدا را زنده معرفی می‌کند.
 
ناظری خاطر نشان کرد، این مراسم به همت هیئت عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) بنیادشهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان مانند مراسم محرم و صفر با روضه خانگی، مرثیه سرایی و سخنرانی دربیت شهیدان معظم مراسم شهادت حضرت زهرا(س) را به مدت شش شب برپا کردند تا عطر شهدا جان و دل آدمیزاد را صفا ببخشد.
 
محمد صیادی عصر روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار