فرمانده حوزه کوثر خواهران زاهدان گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در شب یلدا ۴۵۰ بسته یلدایی با همکاری و مشارکت بسیجیان این حوزه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۵۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،خواهر پاسدار قاسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران زاهدان گفت: مردم ایران اسلامی در ایام شیوع ویروس کرونا و با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، این تهدید بزرگ را به فرصتی برای همدلی و دستگیری از نیازمندان تبدیل کردند و امروز دستگیری از نیازمندان به فرهنگی همه‌گیر در جامعه تبدیل شده است.
 
وی اظهار داشت: این بسته های مومنانه ویژه شب یلدا شامل میوه، شیرینی ،آجیل، شکلات، گوشت، مرغ و برخی دیگر از اقلام غذایی است که با همکاری بسیجیان این حوزه توزیع شد.
 
وی به دیگر برنامه های یلدای فاطمی اشاره کرد و افزود: با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند بخصوص خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.
 
وی افزود: بسیجیان حوزه کوثر خواهران سعی دارند که همیشه در صف نخست دفاع از آرمان‌های انقلاب حضور داشته باشند و هر جا که کشور، نظام و مردم به حمایت نیاز دارد، وارد میدان شود.
 
 قاسمی با توجه به ایام فاطمیه نیز اظهار داشت:حضرت زهرا(س) اسوه تمام زنان تاریخ هستند، ایشان در کمک‌های معیشتی به نیازمندان نیز اسوه بودند و تمام ابعاد یک مومن حقیقی را دارا بودند.
 
وی افزود: همه سطوح مهر ورزی در زندگی حضرت زهرا (س) وجود داشته و ایشان به همه فواید فردی و اجتماعی مهرورزی دست یافته بودند و اخلاص و ایثار در زندگی آن بانوی بی نظیر الهی موج می‌زند.
 
وی با بیان اینکه باید در تمامی زمان ها به قشر ضعیف جامعه توجه شود، ابراز کرد: شأنیت مسئولان و خدمتگزاران نظام، خدمت به مردم است.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران افزود: بسیجیان این حوزه در مناسبت های گوناگون و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و امدادرسانی به آنان همکاری های مشترک و گوناگونی با هم دارند که اکنون نیز با توجه به آیین شب یلدا با همکاری و مشارکت هم، این تعداد بسته های خوراکی تهیه و به این  مناسبت در اختیار خانوادهای نیازمند با حفظ کرامت قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار