به مناسبت ۲۸ آذر، سالروز حضور مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر، گفتمان بصیرتی با حضور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی از اساتید حوزه شهر مقدس قم و سخنران حرم مطهر رضوی در محل کانون معراج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۵۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ایرانشهربه مناسبت ۲۸ آذر، سالروز حضور مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر، گفتمان بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عیسی بزمانی امام جمعه محترم شهرستان ایرانشهر ومعاونت استاندار وفرماندار ویژه، فرمانده سپاه شهرستان پاسدار جناب سرهنگ هراتی،روحانیت، معاونت مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش، فرهنگيان و دانش آموزان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی از اساتید حوزه از شهر مقدس قم و سخنران حرم مطهر رضوی در محل کانون معراج برگزار گردید.
 
 
امام جمعه محترم شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، چهار دهه اول به عنوان گام نخست و از این پس، به عنوان گام دوم انقلاب مطرح است.
 
وی ادامه داد: ما باید نگاهی به گذشته خود بیندازیم و نعمت‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردها را ببینیم، در عین حال نقطه ضعف ها، مشکلات و خلأها را برای آینده شناسایی کرده و با عزم و اراده قوی و عنایت و توکل بر خدا گام دوم را برداریم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی در پایان به لزوم بررسی و ارزیابی فعالیت ها، دستاوردها، موفقیت‌ها و همچنین کمبودها و کاستی‌ها در طول چهل سال اخیر اشاره کرد و گفت: همانطور که بنا بر روایت «حاسِبُوا اَنْفُسَکُم»، محاسبه برای انسان مؤمن توصیه شده است، برای جامعه ایمانی و مجموعه انسانی هم لازم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار