مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نشست با هیات اندیشه ورز بانوان استان گفت: عفاف و حجاب مهم‌ترین و اساسی‌ترین مفهوم برای الگوی یک زن مسلمان است و بسیاری از ارزش ها از کانون عفاف و حجاب نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۳۷
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، حسن بروشکی در نشست با هیات اندیشه ورز بانوان
استان اظهار داشت: خداوند را شاکرم که برای احیای ارزش‌هایی چون عفاف و حجاب و نماز در جامعه و مدارس، تلاش و فعالیت مضاعفی در حال انجام است.
وی گفت: بحث کرامت زن در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار و امنیت اجتماعی زنان با موضوع عفاف و حجاب مرتبط است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: خانواده و مدرسه مهم‌ترین عامل در آشنایی و تقویت باورهای دینی دانش آموزان هستند.
وی با اشاره به واژه «شبیخون فرهنگی» در بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، تأکید کرد: امروز عده ای برای مبارزه با شبیخون فرهنگی در صف مقدم قرار گرفتند، اما این فعالیت‌ها به بدنه جامعه نفوذ نکرده و ما باید تلاش کنیم که این فعالیت‌ها به بدنه اجتماع و توده مردم وارد شود؛ در این زمینه به عبارت دیگر می توانیم کار را از کف مدرسه شروع کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: خوشبختانه کمک، همکاری و مشارکت در برنامه های آموزش و پرورش دغدغه همه مسئولین استان شده است و همه در تلاش برای همراهی با دستگاه تعلیم و تربیت هستند.
 بروشکی نقش ستاد راهبردی عفاف و حجاب در پژوهش ها، آموزش‌ها و تولید محصولات فرهنگی را یکی از اثرگذارترین  برنامه‌ها برای خانواده در جهت آماده‌سازی کودکان به منظور ورود به نظام آموزش و پرورش دانست.

ارسال نظرات