خبرهای داغ:
شاهرود_ پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان و اولین رویداد دانش‌آموزی تولید محتوای دیجیتال در استان سمنان با همکاری پارک علم و فناوری استان و سازمان فضای مجازی بسیج استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۹۳
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج، پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان و اولین رویداد دانش‌آموزی تولید محتوای دیجیتال در استان سمنان با همکاری پارک علم و فناوری استان و سازمان فضای مجازی بسیج استان در سه روز در پارک علم و فناوری استان در شاهرود برپا شده است.
این رویداد در بخش‌های بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزار ویژه تلفن‌همراه و پویانمایی (انیمیشن - استاپ‌موشن - موشن‌کمیک - کات‌اوت) در محل پارک علم و فناوری استان سمنان (در شهرستان شاهرود) برگزار شده است.
این رویداد با اهداء بیش از ۸۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی به برگزیدگان حمایت و شتابدهی برگزیدگان توسط پارک علم و فناوری استان به همراه راه‌یابی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ از جمله جوایز این دوره از این رویداد ملی است.
رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذر نیز ادامه خواهد داشت و اختتامیه آن روز ۳۰ آذر با اعلام نتایج و معرفی تیم‌های برگزیده برگزار خواهد شد.
در افتتاحیه این رویداد معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان و رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان سخنرانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها