خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت شهادت ایت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه ودانشگاه،یادواره شهدای روحانی ، طلبه و دانشجوی شهرستان نطنز باحضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امیرحسین شاهانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۴۷
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، حجت الاسلام شاهانی با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: تصاویر این شهدا دارند مسیر را به ما نشان می دهند. این ها علائم الهی بر روی زمین هستند. 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهیدان در قالب برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها اشاره کرد و افزود: عزت و سعادت ایران اسلامی و عامل شکست دشمنان، فرهنگ ایثار و مقاومت و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار ادامه داد: با توجه به شرایط امروز جامعه، دشمن تلاش می‌کند که با قدرت رسانه‌ای خود جای ارزش‌ها را عوض کند و در جنگ شناختی، دین را به صورت افیون برای جوانان معرفی کند و دل‌ها و قلب‌های جوانان ما را به دست بگیرد.

حجت‌الاسلام شاهانی بیان داشت: در شرایط کنونی جامعه که دشمن حوزه‌های دین و دینداری و ارزش‌های دینی و حجاب را مورد هدف قرار داده و ذهن جوانان ما را متشنج کرده وظیفه و رسالت ما جهاد تبیین و روشنگری جوانان و جامعه است.

وی در پایان افزود : شهادت روحانیت یک پدیده نوظهور نیست که با انقلاب بوجود آمده باشد،بلکه در طول تاریخ علمای زیادی را داشته ایم که به شهادت رسیده اند.قطعا اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کند،در زمینه نظامی گری نظامیان ما توفیقاتی را کسب کرده اند که نتیجه یاری خداست.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای روحانی و دانشجو شهرستان نطنز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها