خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم افتتاحیه هیئت دختران جوان مسجد امام سجاد(ع) با حضور امام جمعه پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۹۷
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه پردیسان در مراسم افتتاح هیئت دختران مسجد امام سجاد(ع) گفت: پیامبر برای توصیف دخترشان می‌فرمایند: اگر بنا باشد تا نیکی‌های عالم و هر آنچه به عنوان خوبی در این دنیا وجود دارد، تحقق پیدا کند و به عنوان یک شخصیت معرفی شود، او فاطمه است.

وی افزود: براستی که دخترم فاطمه برترین انسان روی زمین از نظر عنصر و ذات، و از نظر شرافت وبزرگواری است.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: نام دوازده زن پاک در قرآن یاد شده و برای هر یک از این زنان، صفات بارزی را به عنوان شاخصه آورده است.

 فاطمه زمانی مسئول هیئت دختران جوان مسجد امام سجاد(ع) در ادامه این مراسم با اشاره به افتتاحیه هیئات دختران جوان در ایام فاطمیه بیان داشت: خداراشاکریم که توفیق آغاز فعالیت وخدمت در قالب هیئات مذهبی به نام اهل بیت(ع) را دراین ایام نصیبمان شد.

وی افزود: بناداریم بامدد الهی و بااستفاده از ظرفیت فرهنگی جوانان محله سه پردیسان استان قم، فعالیت‌های متعدد مسجد محور را باهدف زمینه سازی ظهور شروع کرده و قدمی برای یاری منجی عالم برداریم.

 حجت‌الاسلام مهدی زارع امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) نیز در برنامه فوق طی سخنانی خاطرنشان کرد: بنا داریم تا با یاری خداوند متعال، شش هیئت در رده‌های بزرگسال، جوان و خردسال ویژه خواهران و برادران در مسجد تشکیل بدهیم.

انتهای پیام/ پورجعفرآبادی

ارسال نظرات
آخرین اخبار