فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع):

بیش از هزار بسته یلدایی در بین اقشار کم برخوردار اشتهارد توزیع می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) شهرستان اشتهارد گفت: ۱۱۵۰ بسته یلدایی در قالب رزمایش یلدای مهدوی، به همت بسیج ناحیه علی اکبر (ع)، در بین اقشار کم برخوردار اشتهارد توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۲۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) شهرستان اشتهارد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت:در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار و امید آفرینی در بین آن‌ها بیش از ۱۱۰۰ بسته یلدایی در قالب رزمایش یلدای مهدوی در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان، با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج اشتهارد توزیع خواهد شد.
بیش از هزار بسته یلدایی در بین اقشار کم برخوردار اشتهارد توزیع می‌شود
وی با بیان اینکه این بسته با تبرک نام حضرت مهدی (عج) و به عنوان هدیه‌ای از طرف ایشان در اختیار خانواده‌های کم برخوردار قرار خواهد گرفت، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش فرهنگی معنوی امید آفرینی و توجه ویژه به بنیان مقدس خانواده، گسترش معنویت و ترویج آموزه‌های اسلامی و ایرانی در بین خانواده‌ها و به ویژه در میان اقشار کم برخوردار است.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد:هزینه تقریبی هر بسته یلدایی ۳۵۰ هزار تومان است و در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان هزینه جهت برپایی رزمایش یلدای مهدوی در شهرستان اشتهارد، توسط این ناحیه هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار