بازدید مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی از طرح های شهرستان هریس

تبریز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه سلسله بازدید های خود از طرح های آموزشی مناطق کلوانق و بخشایش شهرستان هریس، بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۶۵
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این بازدید، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان مشکلات فیزیکی مدارس مناطق یاد شده قرار گرفته و چهره به چهره با مدیران مدارس فعال و پیمانکاران پروژه های اجرایی در محل پروژه دیدار کرد.

وی ضمن قول مساعد در خصوص سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های نیمه تمام ، راهکار ها و چالش های موجود را با مهندس محرم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی نموده و خواستار استمرار حمایت ایشان از سازمان نوسازی مدارس کشور( و به تبع آن اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی) در راستای تخصیص بودجه های ملی و تعیین و تکلیف اعتبار محرومیت زدایی شدند.

 تصمیمات میدانی در راستای آسفالت محوطه برخی مدارس و تامین تجهیزات آن ها گرفته شد که باعث تقویت ساختار فیزیکی فضاهای آموزشی منطقه خواهد شد.

همچنین فرهودی در دیدار با مدیران مدارس، آنان را جهادگران خط مقدم عرصه علم و فرهنگ آموزی جامعه عنوان کرده و نوسازی مدارس را خادم این قشر زحمتکش و پشتیبان آنها توصیف کرد.

ارسال نظرات